PLUG INspiration zet drijfveren van menselijk gedrag centraal. Bij het ontwikkelen van toekomstbestendige concepten of vaardigheden is het zaak om zowel individuele als gemeenschappelijke behoeften en waarden in kaart te brengen. Zowel binnen als buiten de organisatie. Op basis van deze inzichten maken we de perfecte match tussen mens, merk, markt en maatschappij. 


Identity-mapping®


Ontdek jouw onderscheidende professionele merkidentiteit. Via het drijfverenmodel® bepalen we jouw belangrijkste drijfveren en kernwaarden, propositie en archetypes. En geven hiermee richting aan de koers voor je organisatie.

 

Voor wie?

Voor ondernemers en organisaties die hun kern- en merkwaarden willen bepalen en levend maken in het projectteam.

 

INspiratieworkshop: 1 dagdeel


Value-mapping®

 

Met value-mapping analyseren we de behoeften en waarden van de gebruiker. Je stapt in de huid van de ander en probeert je volledig in te leven in zijn of haar wereld. Daarbij stellen we vragen met betrekking tot het centrale thema. Welke behoeften en waarden staan centraal, en hoe kun je daarop inspelen?  

 

Voor wie?

Voor ondernemers en organisaties die willen innoveren en daarbij de gebruiker centraal willen stellen.

 

INspiratieworkshop: 1 dagdeel


Trend-mapping®

 

In deze workshop analyseren we de behoeften van de samenleving in een bredere context. We kijken naar verschillende behoeftenwerelden onder invloed van de tijdgeest, welke maatschappelijke trends bieden kansen, en welke vormen een bedreiging? Welke scenario’s zijn denkbaar? Welke toekomstvisie wordt leidend? En tenslotte, welke strategie gaan we hiervoor volgen? Welke kansen, trends en ontwikkelingen liggen er in de markt? Verkrijg inzicht in maatschappelijke, consumenten- en markttrends en selecteer de trends die kansen bieden bij het ontwikkelen van waardevolle concepten, producten of diensten.

 

Voor wie?

Voor ondernemers en bedrijven die strategisch willen inspelen op latente behoeftes in de markt en maatschappij.

 

INspiratieworkshop: 1 dagdeel